12.11.11

12.11 Edgeä + muuta [:

 Heippa! En oo vähään aikaan kerinny laittaa kuvia, sorii, on ollu kiireitä koko tän viikon, mutta nyt tulee kuvia! [:

Ja sitte otin kuvan musta ja Tellusta. :3

Ja ostin tuossa tällä viikolla muutaman uuden nuken. :3
Lalaloopsyt: Kiki & Lolly :3

Niin ja muuten pian on tulossa lisää obitsuja ja peruukkikin yhdelle mun nukelle, niitä sitten odotellessa. :3


JA MAINOSTAN, eli mun Valokuvausblogi on edelleen olemassa ja oon muuttanut nyt sen ulkoasua ja tein uuden julkaisunkin ihan äskettäin, tässä linkkiä! http://kittynvalokuvausblogg.blogspot.com/
Ryhtykää lukijaks, jos kiinnostaa! [:


Ja kiitos kaikille lukijoille taas ja kiitos sinulle katselustasi! :3

1 kommentti:

  1. Kysymys ensin Tellulle: miten oot noin söötti?! Ps: Otat hienoja kuvia, mutta voisitko tehdä sivun jossa lukee kaikilta sun nukeilta kysytyt kysymykset ja kysymyksiä vois laittaa jonnekin :3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html