29.11.11

Valokuva joulukalenteri on tulossa! :3

Äänestäjien mielipidettä kunnioittaen ja joulun odotusta miettien, kyllä aion tehdä valokuva joulukalenterin. ^^ Näin alkuun pitää ilmoittaa, että osa kuvista saattaa tulla myöhässä, koska toki mulla on muutakin tekemistä kuin valokuvaaminen. :D Toivottavasti ymmärrätte. ^^ Valokuvauksen olen jo aloittanut ja muutama kuva on jo kalenterissa valmiina.

Lisäksi, Elisabethin peruukki on tulossa ehkä jo huomenna! Mutta kuvia tulee tietenkin myöhemmin, koska koeviikko kestää torstaihin.

Ja tiedän, osaa saattaa häiritä, kun en ole vähään aikaan päivittänyt nukkeprofiili kuvia, jotka on tällähetkellä aika.. joo enpä sano mitään mutta siis päivitän sen kyllä! ^^
Ja sama juttu tän blogin ulkoasun kaa, itse en tykkää tästä just nyt yhtään, muokkaan senkin kun kerkeän!


Kiitos kaikille äänestäjille, mun lukijoille, katsojille, kommentoijille ja kaikille jotka ikinä katsottekaan blogiani! Olen erittäin otettu tästä, kiitos! :3

Ps. Valokuva joulukalenteri tulee myös valokuvausblogiini! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html