1.12.11

1. Joulukuuta ^^ /Edgestä kuvia + Elisabethin uusi peruukki!

Heips! :3
Ihanaa, joulu lähestyy ja koeviikko on ohi, niin ja joulukalenteriini on julkaistu ensimmäinen kuva!

Ja postaanpas tähän samaan lisää kuvia Edgestä!
Haluutko vaahtokarkkeja? ^^
Ja sitten kuvia Elisabethin uudesta peruukista! :3

Juu oon pistäny Elisabethin luomiin tarrat :p
 Ja vielä kiitos kaikille äänestäjille! :3

 Ja niinkuin sanoinkin, että yritän muokata taustaa paremmaksi, mutta ite oon vieläki pettyny mun taustaan... Mutta joo se saa nyt olla.

Kiitos katselustasi!
Ps. Muistathan myös kurkata valokuvajoulukalenterini toisessa blogissani? ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html