31.12.11

Juhlapostaus vuoden päättymisen kunniaksi! :3

Jeeejee! Kiitos, kun olen saanut lisää lukijoita, ootte kaikki aivan mahtavia ihmisiä, kiitos! ^^
Alotetaan Barasta! :3
Piti muokata pinkiks, mut meniki sitte "vahingossa" siniseks. :D Ois pikkasen siisti, jos Bara ois tommone. ;p
Ja sitten Sour :3
Monicaa!
Sofia!
Elisabeth :3
Edge & Tellu ^^
Edge: "Mitä sä kyyläät?!" Tellu: "Eeeeeen mä mitää o.o"
Ja mun littlet, ja kuva on huono, mä tiedän, otin tän kuvan, koska itteeni ainaki huvittaa toi päänkoko ero, häiritsevän iso ero. o.o
Kiitos katselustasi ja toivon, että SINULLE Hyvää Uuttavuotta! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html