21.1.12

21.1 Sekalaisia kuvia ^^

Helou! :D Ei oo tullu postattua kuvia viikkoon, joten tässäpä tulee vähän. Ja nyt alkaa tuleen muutenkin aika harvoin postauksia, koska mulla alkaa koeviikko ihan pian, joten en kerkeä, mutta koeviikon jälkeen on taas aikaa! ^^
Alotetaan Elisabethin kuvista.
Juu ja sitten huomasin että Elisabethin kropassa on joku vikana kun on niin löysä, niin jouduin avata pään ja kiristin muutenkin kaulatappia ettei olisi niin keikkupää neidillä. ^^
Elisabethin simmut valoa vasten ^^
 Sitten pari kuvaa Sofiasta ^^
"Haluutsäki karkkia?" [Huom kädessä oleva karkkipussi o.o]
Ja sitte pari random kuvaa :D
Järjestin mun nukkehyllyn paremmin, jeij. ^^
Kiitos katselustasi!

2 kommenttia:

  1. Taisin jo Pullariin kommentoida, mutta tulinpa tänne myös n____n
    Ihania kuvia taas kerran, onkohan edes laillista ottaa noin ihania kuvia... Sofiakuvat ovat varmaan suosikkejani, neiti on niin ihana :33 Oow, sun nuket on niin suloisia~~

    Heheh, mäkin oon huomannut ton pinkkisilmäjutun meijän Lillianilla :'DD

    » Rosalie
    www.savemysoull.blogpsot.com

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html