25.3.12

25.3 Pitkästä aikaa kuvia ^^

Helou! :3 Anteeksi, kun olen ollut tosi epäaktiivinen ja en oo laittanu kuvia pitkään aikaan. Syynä on vaan se, että mitä nyt viimevuotta muistelen, niin en näihin aikoihin sillonkaan jaksanu hirveesti kuvata. Ei oikeen ole innostanu, kun pihalla on vaan lunta, eikä sinne 2m lumi kasoihin jaksa hypellä. Olen nyt tässä viimeaikoina muutenkin vähän reissaillut ja päivitellyt enemmänkin mun Valokuvausblogia, sinne kannattaa kurkata! Mutta nyt viimein muutama kuva. ^^
Ja sitte muutama kuva meidän rakastuneesta parista. ;p
Kiitos katselustasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html