9.4.12

9.4 Edgeä, Elisabethiä & Tellua + Pieni kuvatarina ^^

Helou! Olen pahoillani, että en ole postannut pitkään aikaan kuvia, mutta mua ei vaan ole nuketuttanut ollenkaan viimeaikoina. :/ Tai no, olen kyllä kuvannut nukkejani, mutta kuvat ei ole onnistunu, eikä oikeen pihallekkaan kiinnosta mennä, kun en lumessa tykkää rämpiä. :D Mutta nyt pitkästä aikaa kuvia, alotetaan Edgestä. :3
Sitten Elisabeth kuviin. ^^
Ja sitten Tellu kuviin. :3
Ja extra kuva Risasta:
Ja sitten vielä kuvatarinani, elikkä päätin tehdä kuvatarinan, mutta tässä kuvatarinassa ei ole sanoja, koska mielestäni niitä ei tarvi. Jätän siis katojalle "valinnan varaa" ymmärtää kuvatarina miten itse haluaa. :3
Kiitos katselustasi!
Ps. Kiitos taas kaikille, jotka ovat alkaneet lukijoikseni, arvostan todella! ^^
Pss. Toinen blogini on edelleen käytössä, ja olen viimeaikoina postannut sinne enemmän kuvia kuin tänne, liity sinnekkin lukiaksi jos et ole jo! http://sininvalokuvausblogg.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html