15.9.12

Kuvia mun figuureista 15.9 ^^

Elikkäs ostin myös Traconista figun ja tässä kuvia siitä. ^^
 Joo kyllä.. Rozen maiden Suigintouhan se siinä. ^^ Vaikka en koskaan ole sarjaa katsonutkaan niin tämä oli pakko saada, koska tuo hahmo on vaan jotenkin niin lumoava. ^^ Ja älä kysy noista teipeistä.. Ku toi ei pysy pystyssä, jos sitä ei kiinnitä teipin kans alustaan.. :D Figu painaa liikaa.
 Ja sitten ostin random boxin josta sain Kyokon. ^^
 Ja pari kuvaa myös figma Madokastani. ^^
 Tästä pitääkin sanoa, että vaikka onkin hintava niin laatu ei silti ole aina mitään parasta, sillä tämä Madokan Kyubey tippui matalalta hyllyltä lattialle ja häntä lähti heti irti (ei ole siis irrotettava häntä). :x
 Ja sitten yhteiskuva mun figuureista. ^^
Kiitos katselustasi!

6 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, jajajajajajajajaja liittyisitkö kuvakisaani? Aiheena on nallekarhu... Blogi : www.dollrainbow.blogspot.com
    nwn

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia figmoista. Nättejä ovat. <3

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. >_< figuurejaa... :( Ne on ihania <'''33 Tuo madokan figma houkuttais NIIIIIN kovasti T_T Ja ulkka on muute ainakin mun mielest ihan nätti :<

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html