16.9.12

Pieni kuvatarina, re-menttejä jne. 16.9

Kuvasin pitkästä aikaa kuvatarinan tapasta juttua.. Alotetaan siis sillä. ^^
"Heii :3"

"Hmm mitä tuolla on?.."

*havahdus*

*Miettii* "Oooo... mikä se on?..."

"Mun pitää varmaan pyörittää tästä.."

*Pyörittää lisää*

*Klicks* *Säikähtää*

"Hmm.."


Tellu: "OOOOO :3 Söpöööö"

"Mun mun mun mun!"

"Mä sain sen! :3"

"Mun oma.. :3"
Ja sitten muihin kuviin! ^^ Alotetaan Monicasta.
Sitten Berniceä, jolle vaihdoin ripset juuri. ^^


Sitten Debbietä. :3



Ja tähän loppuun kuvia re-menteistäni. :3







Ja sitten vielä tuosta Hello Kitty jutusta. ^^

Kiitos katselustasi!

2 kommenttia:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html