2.9.12

Tellua + muita 2.9 + Tracon info lopussa!

 Pitkästä aikaa taas kuvia mun nukeista! :3 Alotetaan Tellusta, jolle oon värittäny pupillit. ^^
Ja sitten kuvia muista nukeistani:
Kokeilin Elisabethille Grellin asua, se menettelee.. ihan hyvin sopii. :D
Parhaat ystävykset :3
Ja sitten Tracon infoon... Kyllä, minä olen tulossa Traconiin! ^^ Eli minut voi tavata Tampereella Traconissa 8.-9.9, jos näet minut niin olisin todella otettu, jos tulisit nykäisemään hihasta ja tervehtimään! ^^ Asusta sen verran, että mulla on suurinpiirtein tämän näkönen asu:
Elikkä siis, mulla on joko tuollainen teippi suun edessä tai sitten sellanen musta "sairaala suoja", sekä hiukseni ovat paljon enemmän sekasin ja vähän punasemmat, kun tuossa kuvassa. Ja tuon lisäksi laitan toiseen käteeni valkoisen harson joka on "verinen" ja "likainen". Tuon lisäksi mulla on mustat lekkinssit ja mustat tennarit mustine nauhoineen sekä pistooli kädessä. :D
Tässä lähempi kuva mekosta (älä huomioi korua, se ei tule asuun):
Toivottavasti nämä tuntomerkit auttaa niitä, jotka haluavat tulla moikkaamaan. :D Ja nukeista sen verran, että en tiedä kenet otan mukaan.. Mutta ainakin yhden Pullipin ja yhden littlen ja huomatkaa, että nukke ei ole mulla mukana kokoaikaa, vain lauantaina ja vain hetken. :D


Kiitos katselustasi!

6 kommenttia:

  1. Sinii ot hirrrrrveen nätti ! ~ >////< Ja toi asu kuulostaa hienolt ja Mekko on sairaan nätti ~ Tellu o liia söpö <3

    VastaaPoista
  2. Aww toi sun mekko! <3 Ja sä oot tosi nätti :3
    Wääh kuolin noille nukkekuville ;___; Taas nii sulosia että (ja nyt alan kuulostaa mummolta:D)
    Ja muuten, ihan vaan nyt randomilta kysyn, että jos sää olit lauantaina siinä kaupungilla, nii tuota saatoimpas nähä sut :)
    Cittarin pihalla aika lähellä viien aikana(?), käveltiin kaverin kans siitä :D Ja jos nyt ihan oikeen näin, nii kyllä joku hemmo muistutti aika paljo sua(?) :) Jos yhtään muistat, nii mulla oli ihan harmaa hattu, jossa vihree huivi, sekä musta pitkähianen paita, jonka päällä farkkuliivi ja sit farkut ja tekomaiharit :D Ja nyt se on noloo, josset se ollukkaan sinä :D No so what, :D
    Mutt Telluska on syötävän sulonenn <3 *w* Ja Elisabeth *w* Hoho tuun ja kössin sun nuket <3 Oo vaan varuillas (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ Ja jos Kokkolassa olit niin joo, kävin kyllä Cittarissa ja olin kaverini kans siinä. :D

      Poista
  3. awwwww! Nukke kuvat oli taas kerran ihania!! <<3<3 Ja tuo mekko on tosi nätti! :3 Ite en päässy traconiin, joka harmittaa mua ihan sikana, mutta toivon että siellä oli hauskaa! nwn

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html