27.10.12

Kurkkaathan valokuvausblogiini? ^^

Heips! Mulla olis teille kaikille pieni pyyntö, että jos viitsisitte kurkata mun valokuvausblogiin, joka on ihan hirveän kuollut ja toivoisin, että saisin sen herätettyä edes jotenkin, eli kaipaisin mun kyselyyn äänestäjiä, jonka kysymyksenä on siis, että pitäiskö mun kertoa itsestäni enemmän? Esimerkiksi kirjoittaa tekstejä "Anime ja minä" "Harrastukset ja minä" "Kuvanmuokkaus ja minä" jne. Olisi siis todella kiva jos kurkkaisit sinne ja viitsisit äänestää. Ja jos olet kovin kiltillä tuulella, niin lukijoita kaipaisin suuresti ja kommentoijia myös, koska tuntuu, että teen sitä blogia ihan turhaan, kiitoss! ^^

Kuva on minun ottama, ethän kopioi? ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html