10.2.13

Lähikuvat nukkejeni meikeistä

Olen tässä viimeaikoina kuvannut nukkejeni meikkejä ja nyt on aika julkaista nämä kuvat tännekkin, jotta näette tarkemmin millasia stock meikkejä nukeillani on. Olen pahoillani kuvissa olevista sormistani tai pölyistä!

Pullip
Elisabeth:



Stock meikissä ei ole tuota tarraa luomessa eikä stock ripset ole noin paksut olen vaihtanut ne

 Souseiseki:


Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
 Regeneration Moon:



Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
 Grell:



Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
 Celsiy:




Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
 Barasuishou:



Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
Peter Pan:




Olen vaihtanut nuken ripset tuuheampiin
Dal
Olen vaihtanut kaikkien Dalieni ripset
Edge:



 Tweety:


 Hangry (Tämä nukke ei ole enää minun omistuksessa, olen myynyt tämän nuken):


Byul
Pollon:
Olen vaihtanut Pollonin stock ripset uusiin


Taeyang
Tantus:



Filato:




Little Pullip
Black Diamond:


 Bonita:


 Grell:



Little Dal
Risa Sweet girl:




Kiitos katselustasi!

6 kommenttia:

  1. Nämä ovat niin ihania kuvia c: Tuo mieleen hetket kun Emilyllä oli viellä stock meikit n u n Olen pullip Grell'iä etsinyt kaikkialta suht halvalla. Mistä olet ostanut tuon hurmaavan neitosesi? Olisi kiva jos kertoisit. Rakastan Pullip Grelliä niiiiin paljon <3

    muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ostin Grellini ihan Mollamaniasta sillon kun se ei ollut sold out, en tosiaan tiedä mistä sen saisi nykyään halvalla.

      Poista
  2. Oih, hienoa saada lähikuviakin välillä. Uskon että näistä oli joillekkin apua :3 ♥

    VastaaPoista
  3. Uu, erityisesti Elisabethin meikki on upea! *-*

    Haastoin muuten sut :3 - http://whostolemyicoffin.blogspot.fi/2013/02/blogitunnustus.html

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html