15.11.15

Lumi vain pysyy maassa. :)

Eilen lumi kerkesi jo sulaa hetkeksi, mutta yön aikana oli satanut taas ja tänään maassa on jälleen lumi ja se inspiroi mua kuvaamaan, joten spämmin jälleen kuvia! 

Pitkästä aikaa kuvasin Endyä (Dal Hangry), se on istunut kyllä ihan liian kauan kaapissani söpön nassunsa kans!

 Sitten Benataa (Pullip Barasuishou), piraattiani joka ei välitä kylmästä!


 Ja myös Debbietä (Pullip Celsiy). :)


 Ja loppuun yksi kuva Kennystä (Taeyang Tantus).
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Kekekekeknnynynynyny♥ TT_TT Kuolen Kennyn ihanuuteen♥

    Voi että, jotenkin erikoisen oloista että kaikki laittavat lumikuvia ja kaikkea ja minä en ole edes nähnyt lunta! No, satoihan meillä lunta mutta kappas kehveli olin festareilla toisella puolella maata niin enhän minä lunta nähnyt, suli kuulemma heti pois.

    Kauniita kuvia kyllä! Tykkään siitä että laitat monesta eri nukesta kuvia, ja huhhuh miten sinulla onkaan niitä!


    -Pussiahma-

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html