24.12.15

Hyvää Joulua!

Näiden kuvien tuottelemana haluan toivottaa teille kaikille lukijoilleni Hyvää Joulua ja Onnellista Uuttavuotta! ♥

Bluefairy Tinyfairy Jasmine - Luna
 Dollzone BB Luna - Moyo
 Fairyland Pukipuki Cupid Multihead - Titi
 Pang-ju Milk-Pang - Miruki
 Little Pullip Black Diamond - Emma
 Little Pullip Bonita - Nuppu
 Little Pullip Grell
 Little Dal Risa Sweet Girl
 Pullip Barasuishou - Benata
 Pullip Elisabeth
 Pullip MIO-kit - Olive
 Pullip Peter Pan - Jeni
 Full Custom Pullip Suiseiseki - Sofia
 Pullip Celsiy - Debbie
 Pullip Souseiseki - Sour
 Pullip Grell - Bernice
 Pullip Regeneration Moon - Chi
 Dal Hangry - Endy (Tämä nukke ei ole enää minun omistuksessa, olen myynyt tämän nuken)
 Dal Tweety - Tellu
 Dal Edge
 Byul Pollon - Monica
 Taeyang Tantus - Kenny
 Taeyang Filato - Levi
Lisäksi muutamat extra kuvat:

Pullip Grell - Bernice:



 Pang-ju Milk-Pang - Miruki:

 Dollzone BB Luna - Moyo
 Bluefairy Tinyfairy Jasmine - Luna:
Kiitos kun katsoitte!

8 kommenttia:

  1. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2016! <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ♥♥♥! Olet tosi tosi tosi hyvä kuvaaja ja olet hyvä mielikuvitukseltasi, ainakin meidän mielestä! Liitymme heti lukijoiksi :3♥♡!!! Hyvää joulua.

    ~Serkut~

    VastaaPoista
  3. Myöhäistä joulua sinnekkin~

    Herranjumala, nyt sitä vasta tajuaa kuinka noita nukkeja on sinulle siunaantunut! 0_0 Mieletön määrä, ja kaikki ylisuloisia! *vie Levin*


    -Pussiahma-

    VastaaPoista
  4. Tosi hienoja kuvia! nwn Toi hyvän joulumielen takaisin! Upeita oli myös nuket!! ;33 Tää sun blogi on niin ihana, etten osaa sanoin kuvailla!!! Oot tosi hyvä kuvaaja ja sulla on tosi paljon mielikuvitusta! Sun nuketkin on niin ihania ettää....En osaa oikeesti ees kuvailla! <33 Itse tykkään sun nukeista eniten Olivesta. On muuten tosi tarkasti ja huolellisesti customoitu tämä Olive neiti!! Muutkin nuket söpöilevät jälleen! <3_<3 Eli sun koko blogia on aivan ihana katsella, koska omistat söpöimpiä nukkeja sekä sulla on myös tosi hyvä mielikuvitus, jonka tässä jo mainitsinkin! ^-^

    No, mutta. Mulla on yks kysymys, eli minkä kokosen obitsun pitää ostaa dalille, koska mä oon hankkimassa dalia? ^^

    Jos muuten sä haluat, ja jos sulla on aikaa, niin voit käydä mun blogissa! (tosin mulla on vaan yks postaus, mutta..) www.hunajaisetnukett.blogspot.fi (tohon nuket sanaan tulee siis 2 T:tä :3)
    Liityn muuten heti lukijaksi! <33 ccc: Ja hyvää loppuviikkoa sinulle ja nukeillesi!!

    ~Hunaja~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! :) Itse oon ostanut aina 23cm obitsun Dalille.

      Poista
  5. Hyvää uutta vuotta! Nimesin sut yhdeksi Liebster-awardin saajista, käy katsomassa jos kiinnostaa: http://kotoko-kirakirahikaru.blogspot.com/2016/01/sain-iki-ihanalta-turrelta-award.html

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html