1.5.16

Dal Hangryni on myyty

Moi! Aattelin tehdä tälläsen info tekstin lukijoitani varten. Olen siis myynyt Dal Hangryni eli en omista tätä nukkea enää. Syy miksi myin tämän nuken on se, että en tuntenut tätä nukkea oikein omakseni, vaikka olen omistanut sen jo yli kaks vuotta. Toinen syy miksi myin tämän on se, että "vaihdoin" tämän nuken Dal Cinnamorolliin, jonka oon halunnut vuosia mutta en halunnut ostaa enää yhtään täydennystä nukkekokoelmaani niin ainut vaihtoehto oli luopua jostakin nukestani. Vaikka harkitsinkin tätä myyntiä pitkään, niin silti se tuntuu pahalta, mutta iloisia uutisia on samaan aikaan se, että tänne on tulossa Dal Cinnamoroll. :) Monet varmaan miettii, että mistä ostin sen ja vastaus on, että Ebaystä.

Tässä vielä muistokuvasia mun Endystäni. :) Tyttönen on lähdössä uuteen hyvään kotiin.






Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Harmi kun Endy lähtee. No mutta, ymmärrän hyvin jos saa nuken jonka on halunnut jo vuosia.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html