14.5.16

Sini palaa Monster High nukkejen pariin!

Moi, ajattelin ilmoittaa mun lukioille pienen asian. Keräsin Monster High eli MH-nukkeja aktiivisesti 2011-2013. Sen jälkeen Monster High nuket jäivät taka-alalle enkä ole moneen vuoteen sanonut keräileväni niitä, vaikka minulla on ne nuket edelleen (tällähetkellä ne ovat tosin Kokkolassa). Syy miksi silloin kiinnostus lopahti oli se etten ollut tyytyväinen niihin Monster High nukkeihin mitä minulla oli, koska markkinoille oli tullut hienompia ja vielä erikoisempia versioita näistä alkuperäisistä nukeista mitä minulla on.

Nyt otin asian takaisin käsittelyyni ja päädyin sellaiseen tulokseen, että hankin kaikki vanhat nuket mitä minulla on jo Kokkolassa tänne Joensuuhun minulle, myyn ne joista en pidä ja hankin tilalle ne markettinuket mistä pidän. Toki jätän osan vanhoista MH-nukeistani itselleni. 

Katselin pari päivää sitten kaikki Monster High nuket läpi joita on markkinoilla ja valitsin ne mistä tykkäsin eniten. Olen laittanut tänne blogiini nukkeprofiileihin kaikki ne nykyiset MH-nuket jotka aion pitää itselläni, sieltä löytyy myös tulevat nuket jotka olen jo tilannut itselleni. Tänne on siis saapumassa (kuvat Mattelin promokuvia): 

Draculaura Collector nukke
 Isi Dawndancer - Brand-Boo Students
 Nefera de Nile - Boo York, Boo York - City Schemes


 Vandala Doubloons - Haunted Student Spirits 


 Nuket joita haluaisin vielä hankkia näiden lisäksi ja jotka olisi tarkoitus tulla tänne ehkä piakkoin:

Clawdeen wolf - Boo York, Boo York - Frightseers

Draculaura - Ghouls Rule
Robecca Steam
Viperine Gorgon
On myös muutamia nukkeja joista en ole varma aionko hankkia vai en, en kuitenkaan halua listata niitä.

Nuket joita minulla on jo valmiiksi tulevat tänne toivottavasti jo ensiviikolla. En ole vielä ihan täysin päättänyt mitkä aion heistä pitää ja mitkä en, mutta osasta olen aika varma. :)

Syy miksi ilmoitan tästä näin on se, että en halua lukijoideni järkyttyvän siitä, että tänne tulee "yhtäkkiä" kuvia MH-nukeista monien vuosien jälkeen, vaikka moni nykyisistä lukijoitani ei edes tiedä että olen joskus kerännyt näitä.

Haluan myös korosaa, että minulle kaikki nukkeni ovat saman arvoisia oli ne sitte markettinukkeja tai netistä tilattuja nukkeja, siksi haluan palata takaisin myös MH-nukkejen pariin. :)

Muistojen verestämisen takia laitan tänne vanhoja kuvia mun MH-nukeistani, jotka olen siis ottanut  2011-2013. Älkää ihmetelkö kuvissani copyright nimeäni, se on minun todella vanha nickkini. :D

Tässä ensimmäinen MH-nukkeni Frankie Stein jonka sain 2011. :)





Sitten kuvia siitä kun sain Draculauran. :)


Sen jälkeen sain myös Clawdeen Wolffin.


Sitten sain myös Ghoulia Yelpsin.

Sitten tulikin hankittua jo Lagoona Blue:


Rochelle Goyle saapui myös tänne:

 Multa löytyy myös toinenkin Lagoona!
Ja ostin myös tee-se-itse MH-nuken:

Venus McFlytrap tuli kans hankittua:

Scaris Skelita Calaveras taisi olla viimeinen MH-nukke minkä hankin kun kiinnostus lopahti:

Ennen Scaris Skelita Calaverasin hankkimista olin hankkinut aika monia muitakin nukkeja ja niistä oli kuvia, mutta ne ovat kadonneet jonnekkin joten niitä ei sen takia ole tässä. :D Nyt vain innolla odottelen tulevia nukkeja ja vanhoja MH-nukkejeni saapumista tänne. ♥

Mitä mielipiteitä tästä pienestä "muutoksesta"?

11 kommenttia:

  1. Kuinka ihania MH-nukkeja c: Mihin muuten aiot laittaa noita nukkeja myyntiin? Saattaisin nimittäin olla ehkä kiinnostunut ostamaan yhden pikkusiskolleni. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan ilmeisesti Aasialaisianukkeja kirppikselle Facebookkiin, ehkä myös Pullip-Suomi kirppikselle. :)

      Poista
  2. Itselläni on 9 monster high nukkea. Todella kauniita nukkeja ovat kyllä! :) Itselläni on juurikin tuo Viperine Gordon, aivan ihastuttava tyttönen! ��

    VastaaPoista
  3. Todella kiva, että laajennat nukkekokoelmaasi (: Mielenkiintoista sitten seurata miten tämä Monster High nukkekokoelmasi kasvaa :P Kivoja kuvia jälleen ja tää kuulostaa todella kivalta idealta! Toivottavasti saat kaikki nuo mitä toivot (:
    Haluisin kysyä vaan, että miksi nuo Monster High nuket sinua kiinnostaa? Ei sillä että kyseenalaistaisin asian, vaan ihan mielenkiinnolla kyselen kun en itse näistä kyseisistä nukeista oikeastaan tiedä mitään. Kiva kun tykkäät näistä nukeista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kokoelma on jo aika iso ennenkuin ne nuket on edes täällä kun lasken ne vanhat tähän.. :D Syy miksi nämä nuket kiehtoo on se, että mielestäni ne on erikoisia. Ne on Barbin tyylisiä nukkeja, mutta niillä on tuollainen vartalo, joka taipuu hyvin valmiiksi. Ulkonäkö näissä nukeissa on mielestäni todella erikoinen verrattuna muihin markettinukkeihin jotka ovat perus nättejä "prinsessa" nukkeja. Lisäksi kun mulla on jo näitä ollut niin mielestäni näiden nukkejen hiukset on tosi hyvälaatuisia. Eikait tuo muuta selittelyä tarvi. :)

      Poista
  4. Minusta MH-nuket ovat tosi kivoja, itseltänikin löytyy muutama, joskin olen tykästynyt niihin hillitympiin versioihin eniten.

    Tuo ensimmäisen kuvan collector Draculaura on aika huiman hieno! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tota Draculauraa odottelen innoissani. :3 Itse haluan pitää näistä vanhoista taas kovasti kiinni, en pidä yhtään niistä uudistuksista mitä näille on tulossa/tullut jo. :s Siksi haluan hankkia nyt näitä vanhoilla meikeillä olevia vielä kun pystyy. :D

      Poista
  5. Kiva juttu, että aloitat taas keräämään MH-nukkeja!!!! <3 Itseläkin niitä on, mutta en oo oikein kuvaillut niitä. :D

    Hyvää viikon alkua!

    ~Hunaja~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivoisin että tällä munkin innnostuksella saisin muutkin kuvaamaan myös Monster High nukkejaan! :)

      Poista
  6. Meiltä löytyy 38 MH nukkea. Juuri laittelin niitä myyntiin kun tytär ei niitä enää tarvitse. Toivottavasti löytävät uuden kodin, jossa niitä jälleen arvostetaan 😊

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html