9.6.16

Nukkehaaveet ja uusi tulokas?

Moi! En oo ikinä tehnyt postausta kun tänne on tulossa nukkeja tai mitään, joten nyt ajattelin ensimmäisen kerran tehdä tälläisen postauksen - tästä voisi tulla vaikka tapa. 

Mun Pullip-perhe kokoelma on tosiaan nyt vähän vajaa sillä (kuten pari postausta sitten sanoin), olen myynyt pari Littleäni pois (Little Pullip Grell ja Bonita). Osa teistä tietää että olen siis sanonut, että haluan rajoittaa Pullip-perheeni nukkemäärän 20 nukkeen. Minulla on siis nyt 18 Pullip-perheen nukkea ja tänne tulee täydennyksenä haaveissa ollut nukke Pullip Chill! :) Tämän nuken löysin Instagramistä uutena ja avaamattomana oikeasti halpaan hintaan 135USD eli n. 120e. Normaalisti tästä nukestahan pyydetään 150-250e koska tämä on sold out. Tunnen siis olevani onnekas. ♥
 Sitten niihin mun nukkehaaveisiin - kyllä haluan vieläkin lisää nukkeja.. Mistä nukeista siis haaveilen? Nämä haaveet ja toiveet ovat siis REALISTISIA toteutettavissa olevia toiveita. Minulla on siis muitakin haaveita, mutta niistä tiedän, etten voi toteuttaa niitä, koska nämä muut haaveet koskevat limited edition nukkeja tai super suosittuja nukkeja joiden hinta hyppii suurissa summissa. Jos kuvat katoaa, se tarkoittaa että osoite minkä kautta kuvat on linkattu on poistunut.

Aloitetaan Pullip-perheen nukeista. Minulla on siis ollut jo pitkään haaveissa Pullip My Melody (vanhempi versio siis). Olisi ehkä suunnitelmissa, että hankkisin tämän nuken seuraavaksi Pullip-perheen nukekseni, mutta en vielä pitkään aikaan. Toiveissa olisi siis saada tämä nukke tänä vuonna 2016, mutta saa näkyä onnistuuko tämä, sillä nukkea myydään kovinkin kalliilla hinnoilla Ebayssä ja muuallakin. Haluaisin siis tämän nuken ehjät ja siistit stock vaatteet mukaan, en pelkkää nukkea. Senkin takia hankkiminen on vaikeaa, koska niin moni myy nukkea nudena ja minä kun todella haluaisin myös sen stock asun.
Toisena Pullip-perheen haaveissa on Dal Puki. Tämän nuken hankkiminen tosin edellyttäisi sitä, että myisin jonkun nykyisen nukkeni ja luultavasti pois lähdössä tämän myötä olisi Dal Tweety (mutta älkää kysykö myynkö sitä koska sitä ei välttämättä edes tapahdu ikinä, kaikki tähän liittyvät kysymykset/pyynnöt poistetaan samantien). Vaikka tämä nukke onkin sold out niin hinnat eivät ainakaan vielä ole hirveästi nousseet, joten tämän hankkiminen olisi huomattavasti helpompaa kuin My Melodyn. Voi ehkä ollakkin, että tämä rantautuu tänne nopeampaa kuin My Melody..
Sitten muihin nukkehaaveisiin eli Azone haaveisiin. Azoneista minulla on päällimmäisenä haaveissa ollut Yuzuha A La Mode Black X Pink. Tähän nukkeen tykästyin kun olin hankkimassa Azonea mutta kun olin ostamassa tätä huomasin, että se meni Sold out ja sitten päädyin hankkimaan Little Maid Chisan. Tästä on myös toinenkin versio missä tällä nukella on ruskea tukka ja enemmän pinkkiä, mutta omaa silmääni miellyttää tämä tummempi enemmän. Tämä haave on vielä tällähetkellä ihan realistinen, sillä hinnat ei ihan vielä ole pompahtaneet taivaisiin, toivotaan siis, että ne pysyy samana vielä jonkin aikaa, että minäkin saisin tämän ihanaisen tyttösen.
 Lisäksi toisena Azone haaveenani olisi Kikipop tyttönen! Tällähetkellä näitä nukkeja ei vielä ole paljoa, mutta olen silti suosikkini osannut jo valita, ja yksi tälläinen olisi siis tarkoitus hankkia ja mieluiten joku pitkätukkainen söpöläinen. Tosin haaveet näistä voi muuttua hyvinkin äkkiä kun näistä tulee uusia julkaisuja, joten heitän tähän vain nämä pari kuvaa suosikeistani. :)
Seuraavaksi BJD haaveisiini, joita on itseasiassa aika monia!

Aloitetaan MSD kokoisesta nukesta Dreamingdoll Little Elva Airista! Siis tämä sirisilmä hymytyttö on aivan mielettömän kaunis ja ihana. Hintaa tällä on tietenkin paljon enemmän kuin Pullip-perheen nukeilla, mutta BJD nukeista olen valmis maksamaan enemmän. Tähän olen vain niin rakastunut.
 Toinen MSD mikä on ollut haaveissani jo jonkun aikaa on Bluefairy Tinyfairy Olive. Tämän nuken hieman surumielinen ilme on vain niin suloinen. Mää niin tykkään. ♥

Sitten haaveissa olisi hankkia myös yksi SD kokoinen tyttö vaikka minua ehkä vähän pelottaa miten isoja ne ovat. Tämä SD tyttönen olisi myös Dreamingdoll firman Elva Sweet RIO. Tämä tyttönen on vain yksinkertainen kaunotar. ♥

 Sitten lähdetään takaisin katselemaan vielä pienempiä BJD nukkeja eli Fairylandin Littlefée Rolly tyttöstä. :) Tätä oon tainnut katsella oikeasti jo kolmisen vuotta. Tää on vaan vieläkin yhtä kivan näkönen nukke musta ja edelleen haavelistallani.

Sitten viimeisenä haaveissa on myös ihan pikkiriikkiset BJD lapsoset eli joku pienoinen Latidoll Yellow lineltä. En oikeasti osaa päättää mikä näistä on söpöin koska musta ne kaikki on niin söpöjä. Mutta ehkä tässä kuvassa oleva tyttönen on söpöin.. Tosin saatan viikonpäästä taas muuttaa mielipidettäni koska oikeasti, kuka nyt ei rakastaisi näitä pieniä?
.. Mutta toisaalta näitten pienien nukkejen suhteen tulee vähän paha olo kun katson niiden hintoja ja koko suhdetta, joten toiveissani on samaan aikaan vielä pienempi Latidoll nukke White Lineltä (LOGIIKKA?!) Belle-Basic SP ver. tyttönen.
 Loppuun vielä nämä Monster High haaveeni joista puhuin jo aiemmin noin kuukausi sitten. Nämä haaveet on tosin helppo toteuttaa, mutta pitäähän nämäkin listata. :) Tosin osa haaveista on hitusen muuttuneet ja lista kaventunut kuukausi sitten tehdystä julkaisusta.. :D
Draculaura - Ghouls Rule
Robecca Steam
 Viperine Gorgon
Joku päivä ois vaan kiva saada edes osa näistä haaveistani toteen, mutta tällä hetkellä ainakin BJD haaveet tuntuu aika kaukaisilta valitettavasti.. Mutta ehkä sitten tulevaisuudessa. :) Kertokaa mulle kommentteihin mitkä on teidän haaveita? Kiitos kun katsoitte!

9 kommenttia:

  1. Mistä olet ostanut Chill neidin jos saa kysyä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomaa kyllä, että monikaan ei jaksa lukea kahta lausetta pidemmälle.. Lukee ihan parin lauseen jälkeen "Tämän nuken löysin Instagramistä uutena ja avaamattomana"

      Poista
  2. paljon on toiveita listalla. olishan siinä kivan kokonen nukke kokoelma jos noi kaikki saisi. haluisin bjd nuken mutta ne on liian kalliita.mulla on muuten toi draculaura-ghouls rule nukke, tosin se ei oo enää missään hyvässä kunnossa, koska sain sen kun olin vähän nuorempi ja tyhmempi. ja sitten yksi kysymys: mikä oli sun eka nukke sun pullip perheen nukeista?

    VastaaPoista
  3. Omistan kaksi pullip-nukkea kummatkin on ollut unelma nukkeja ennen ostamista, ensimmäinen nukkeni Tokidoki Hello Kitty Violetta ja toinen Regeneration Paja. Mun nukke haaveita on pullip Cellie tai pullip Cassie, myös pullip Wilhelmina on listalla.

    VastaaPoista
  4. Itse haaveilen Pullip Classical white rabbitista, tätä en tosin vältttämättä tule saamaan, hinnat vähän korkealla minun ikäiselleni.

    Realistisempi haaveeni lienee Dal Lizbel. En sitten osaa pysyä erossa sotkeentuvista stock-peruukeista (:

    Toivotaan että saat hankittua noita toivenukkejasi (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin tykkään Dal Lizbelistä tosi paljon. :) Oon sen hankkimista joskus miettinyt tosi paljonkin.

      Poista
  5. Haavenukkejen etsiskely ja löytäminen on yksi osa harrastuksen iloja. :) Se riemu, kun jonkin pitkään odotetun suosikin saa käsiinsä, on aina yhtä suuri.

    Pullip-perheen nukeissa ei minulla ole enää sen kummempia "pakko saada" -nukkeja (toistaiseksi), mutta Nina oli aiemmin sellainen. Kaela on yksi aikoinaan hankkimatta jäänyt, jonka ostaminen houkuttaisi kyllä kovasti, kunhan joskus tulee sopivasti vastaan. BJD-puolelta haavelistaa kyllä riittää niin, ettei jaksa luetellakaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. :) Itsellä tuo Pullip lista kaventunut tosi paljon, koska uusimmat Pullipit ei iske yhtään. Sen takia mulla ei olekkaan näitä uudempia malleja hirveästi. Nämä kaksi tosin jotka tässä mainitsin on sellaisia mitä olen katsellut pitkään.

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html