3.9.16

Pirate at the beach

Moi! :) Huomasin hetki sitten, että mulle on kertynyt jo 300 lukijaa tähän blogiin! Kiitos hurjasti kaikille ihanille lukijoilleni. ♥ Oon tosi iloinen siitä, että ihmiset haluaa lukea blogiani. 

Tänään kävin kuvaamassa Kennyä (Taeyang Tantus) uimarannalla. Kuvia varten kahlasin vedessä polvia myöten ja vasta siinä vaiheessa tajusin, että mulla ei ole mitään pyyhettä mukana, mutta hyvien kuvien takia pitää riskeerata. :D Kuvausreissulla tapahtui myös pieni tapaturma, jossa nukke kaatui rannalla veteen kasvojen kohdalta, mutta nukke on ihan ehjä ja kasvot on kunnossa sekä silmämekanismi on avattu ja kuivattu. Jos jollekkin teistä käy niin, että nukke kastuu suosittelen myös kuivaamaan kaikki ruuvit ja osat tosi tarkasti! Hieman säikähdin, kun nukke kaatui mutta kaikki on onneksi ihan hyvin. ^^ 








 Loppuun vielä pari kuvaa pikku Mirukista (Pang-ju Milk-Pang). ♥

Kiitos kun katsoitte!

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!❤
    On kyllä komia miekkonen.
    Mua aina kuvatessa pelottaa, että nukke kastuu, mutta vielä ei ole käynyt niin. Onneksi nukellesi ei käynyt mitään.
    Postaile taas pian!
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Onnea sinulle kun on noin monta lukijaa, kivaa!
    Ja kyllä se on suuri pelko että nukke kaatuu, minulla kävin näin viime kesällä.
    Nukke kaatui rannalla (missä oli myös kiviä) naama ensiksi! Minä ja tyttäreni huudettiin ja pelastettiin nukke.
    Tuli pienen pieni naarmu huuleen, mutta onneksi ei mitään suurempaa!
    Ihania kuvia!
    Kivaa syksyn alkua sinulle!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania meriaiheisia kuvia kapteeniherrastasi! Sun kuvissa on aina mielettömän upeat värit ja valotukset, minkä takia niitä vois tuijottaa tyyliin ikuisuuden. ♥
    Ja voin vain samaistua tuohon vedessä kahlaamiseen kuvien tähden, sitä tulee nimittäin huolestuttavan usein harrastettua itsekin. :'D Mutta kuten sanoitkin, hyvien kuvien takia pitää joskus vähän riskeerata. x)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille ihanista kommenteista. :) ♥ Kiva että piditte kuvista!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html