2.10.16

Hartsimiitti 2.10 minun luona

Heimoi kaikille! :) Tänään oli Hartsilapsi foorumin kautta järjestetty miitti mun luona ja oli taas tosi mukavaa ja kivaa! Ehdottomasti tahdon pitää miittejä enemmänkin. ♥ Seuraavaa miittiä odotellessa..


^Olin niin iloinen kun pääsin näkemään tätä Piposin ihanaa veijarikisua! :) ♥



^Ja Millyn ihana Blythe! ♥ Hän oli niin herttainen ja tämä vaan lisäsi mun Blythe kuumetta entisestään. ;_;



^Piposin kissa ja hiiri. ♥

 ^Miitin pikku eläimet. :)


 Ja yhteiskuvaa! :)



Kiitos kaikille kun katsoitte ja kiitos kaikille miitistä. :)

2 kommenttia:

  1. Uih!
    Ihania nukkeja.
    Ja varsinkin noi eläimet.❤

    VastaaPoista
  2. Ihania nukkeja! Miittikuvia on aina niin kiva katsella. Ja mukava nähdä kerralla paljon erilaisia ja erikokoisia nukkea! <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html