6.10.16

Little dose of sunshine

Moi! :) Tämä postaus on omistettu mun pikkuisille tyttösille. En oo ottanut oikeen ikinä kunnollisia kuvia Littleistäni, mutta tänään päätin ottaa kunnolla kuvia heistä suloisista pikkuisista. ♥ Nuket on kuvissa tietenkin hieman "tönkköjä", koska Littlejen kroppa ei ole mikään maailman taipuisin kroppa, joten näiden kuvien ottamisessa oli hieman haastetta.

Aloitetaan Risasta (Little Dal Risa Sweet Girl):



 Ja muutama kuva myös pienestä Emmasta (Little Pullip Black Diamond):

 Ja yhteiskuva näistä kahdesta:

 Lisäksi otin kuvasia mun Titistä (Fairyland Pukipuki Cupid multihead 10cm obitsulla). Nuken meikki on minun käsialaa. :)













Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Todella suloisia kuvia!❤
    Olet saanut kuvista kauniita, vaikka tyttösten keho ei taivukkaan kovin hyvin.
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html