20.10.16

Mabel & Poyopoyo

Moi! :) Mää oon vaan niin mielettömän iloinen tästä nukesta (Bluefairy Tinyfairy Olive) etten malta olla koskematta tähän nukkeen.. Tänään halusin ottaa kuvia, mutta ulkona oli ihan hirveä sää, joten tyydyin sitten sisäkuviin. :D Laitoin eilen Mabelille myös ripset, en tiedä näkyykö se erityisemmin kuvista, mutta kuitenkin, hänellä on nyt ripset. ^^ Kuvissa näkyvä pehmolelu on animesta nimeltä Poyopoyo, joka on ainut anime minkä oon ikinä katsonut.. :p 







 "Voitaisiinko me hankkia oikea kissa?" 
"Mabel.. Ei, mä olen allerginen kissoille!"
"Höh.. :("

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Ihana ihana Mabel! En yhtään ihmettele mikset voi olla koskematta tähän tyttöön! ^3^ ♥
    Poyopoyo on söppänä X3

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana Mabel! Suurenmoisen ihanaa nähdä kuvia tästäkin tyttelistä <3 :) Ja vielä kerran onnea, olen tainnut toivotella ainakin kerran aikaisemmin mutta pieni lisä ei haitanne. :D <3 Bluefairy love <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html