7.11.16

Pullip Peter Pan on myyty

Hei kaikille! Kuten otsikko kertoo, olen taas myydyt yhden nukkeni pois. Oon pidemmän aikaa tätä nukkea pohtinut ja miettinyt että mitä sille tekisin.. Vaihdoin peruukkeja, vaihdoin silmiä ja sekään ei auttanut tilannetta, joten päädyin vaan myymään tämän nuken viimein ja onneksi ostaja jo löytyi nukelle, niin ei jää tänne pölyyntymään. Ostin tämän nuken 2013, kun Helsingissä oli vielä sellainen kauppa kun Kukunor. Nykyään sitä kauppaa ei enää ole eli tämä oli mun viimeinen ostos sieltä. Kaunis nukkehan hän on, mutta ei vaan minua varten. Toivotaan, että hän saisi enemmän huomiota muualla! Tässä pieniä muistoja tästä nukesta. ♥

Tässä kuva nukesta, kun hän saapui tänne:
Tänne tullessaan nukke lainasi ensimmäiseksi peruukikseen Souseisekin stock peruukkia. :)

 Nukke sai myös uudet silmät. :)
 Ja tämä peruukki taisi olla suosikki peruukkejani mitä tällä nukella oli, mutta tuo peruukki meni aika nopeasti sekaisin kiharoitten takia, sekä otsatukka oli hieman vaikea saada pysymään oikeen mitenkään..


Taas nuken peruukki vaihtui:
Ja sitten myös silmät vaihtui jälleen kerran, näistä silmistä kyllä tykkäsin, mutta joku nukessa silti tökki sen verran, että hänet kuitenkin päädyin myymään. Tämä kuva on ehdoton suosikkini tästä tytöstä. ♥


 Ja tälläisenä hän täältä lähtee uuteen kotiin..
 Lisäksi olen myynyt yhden MH-nukkeni eli Neferan oli aika lähteä. Hän oli mulle muutenkin aika heräteostos, niin oon iloinen, että sain sen nyt myytyä. :)

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html