12.12.16

Hartsilapset pikkujoulu miitti 11.12 ♥

Moi! :) Jälleen oli miittiä täällä minun luonani eilen ja oli taas tosi kivaa miittailla. ♥ Tässä muutamia kuvia miitistä, pahoittelut siitä, että osa kuvista on tosi pimeitä, mutta valaistus ei tähän vuoden aikaan enää ole mikään paras mahdollinen.. Oon niin iloinen että tässä miitissä näin pari pientä grail nukkeani, jotka eivät tosin helpottaneet yhtään mun nukkekuumetta! Mutta oon nyt aika varma ainakin toisesta nukesta, että todella sen haluan. :)



















Kiitos kun katsoitte!

3 kommenttia:

  1. Suloisia nukkeja!❤
    Näytti kivalta, kun nukeille oli jaksettu laittaa jouluiset vaatteet. >w<

    VastaaPoista
  2. Ihania nukkeja ja kauniita kuvia, vaikkutti olevan hyvin mukava ja rauhallinen miitti :3 On muuten pakko kysyä eikö hartsilapset sivua enään ole? en ainakaan ole löytänyt toimivaa linkkiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hartsilapset foorumi on ollut alhaalla parisen kuukautta, sitä ilmeisesti yritetään kyllä korjata/palauttaa, en vaan tiedä millon se saadaan takaisin.

      Poista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html