29.3.17

Laiska keskiviikko

Hei jälleen! :) Tänään en uskaltanut ulos lähteä, koska oma niska on ihan jumissa eilisen kaatumisen jäljiltä, joten päätin sitten pysyä turvallisesti sisätiloissa.. Koska olen reissussa minulla ei ole mukana muita nukkeja kuin Mabel (Bluefairy Tinyfairy Olive), joten tätä neitiä tulee jälleen. ♥ Toivottavasti ette kyllästy tähän nassuun, koska minä vaan rakastan tätä neitiä niin paljon! Tätä nukkea on vaan niin ilo kuvata, koska hän on vaan niin suloinen. :) 













Pahoittelut pienestä valon vaihtelusta kuvien välillä, ulkona oli aika pilvistä joten välistä aurinko karkasi pois.

Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Miua ei haittaa ollenkaan, että julkaiset näitä kuvia Mabelista!❤
    Mabel on todella suloinen ja rakastan neidin ilmettä.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html