27.3.17

Moyon uusi nassu

Hei kaikille! Ilmoitin tuossa jo jokin aina sitten, että Dollzone BB Lunani tarvitsee uutta naamaa ja että hän on lähtenyt meikattavaksi; tänään sain sitten neidin uudesta naamasta kuvan. Täytyy todeta, että en malta odottaa että hän kotiutuu! ♥ Tästä neidistä tuli juuri sellainen kuin pitikin, olen niin iloinen hänestä. :) 
Kuva (ja meikki) on tosiaan Dimensiondollssin/Yennan ottama eli tämä nukke ei siis ihan vielä ole minun kätösissäni, mutta pian on! Kuvasta tosiaan puuttuu nuken ripset, mutta otan sitten kuvia tästä kun saan hänet tänne. ♥ Olen vaan niiiin tyytyväinen, suur kiitos Yennalle todella onnistuneesta meikistä! 

Jos joku ei tiedä kuka Yenna on niin hänet löytää täältä:

Ja Instagram on tässä:

Minua ei pyydetty häntä mainostamaan, mutta halusin silti vähän "mainostaa" koska hän tekee todella mahtavaa työtä nukkejen meikkien ja vaatteiden puolesta. ♥ Hänellä on myös paljon ihania kuvia ja nukkeja, kannattaa käydä kurkkaamassa!

Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html