3.3.17

*Vihainen postaus* (Jälki nuken naamassa)

Mun Dal Cinnamorollilla on kasvoissa kaksi keltaista läikkää. Oon ollut tämän nuken kanssa TODELLA varovainen, eikä mulla ole mitään hajua eikä käsitystä mistä ne on tulleet.. Nukke ei ole kertaakaan kaatunut/tippunut tai ollut naama edellä missään - ei edes pöydällä. Muistaakseni nukella tänne tullessaan ei ollut noita läikkiä (ostin nuken lisäksi ihan uutena). Lisäksi nuken huulet on vähän säröillä, mikä huolestuttaa aika paljon.. Enkä ymmärrä tai tiedä mistä sekään on voinut tulla. Olen joka kerta suojannut nuken naaman kun olen nukkea jossain kuljettanut Coolcatiltä hankkimallani kasvosuojalla.

Mitä kuviin tulee, niin katsoin kaikki ottamani kuvat nukesta jo siitä lähtien kun se tänne tuli eikä noita ole jälkiä ollut, kun kuvia zoomailin, ne ovat siis viimeaikoina tulleet.. Enkä oikeasti ymmärrä MITEN. Tämä on mun kallein Pullip-perheen nukkeni ja se on todellakin minulle tarkoittanut sitä, että oon tämän nuken kanssa todella varovainen ja mua suorastaan vihastuttaa kun jotenkin silti on voinut käydä näin.

Nukke on toki ollut muutamassa miitissä ja muutamissa ihmiset on saaneet koskea nukkeen ja olen kyllä sanonut ettei kasvoja saa koskea ja olen seurannut kun joku tätä nukkea on koskenut eikä ainakaan minun silmään ole näkynyt että joku olisi näin sille tehnyt.. Saatika että miten edes joku saisi tai haluaisi tehdä tuommoista jälkeä.
 


 
"Huvittavaa" tässä on se, että kun nukkea katsoo livenä, noita jälkiä ei näy, mutta kun menet ihan lähelle nuken naamaa pöytävalossa niin jäljet näkyy hyvinkin kirkkaana..  Ainut mitä ei näy on tuo huulisärö.

Tosiaan huomasin tämän vian, kun otin näitä lähikuvia nuken meikistä ja yritin vaan unohtaa koko asian mutta en pysty. Mua ärsyttää tämä asia niin mielettömästi. En vaan pysty käsittää. Tämä on ollut se nukke jota olen käsitellyt kukkaa kämmenellä ja sitten käy näin eikä mitään käsitystä olen miten se on mahdollista ellei täällä ole sitten käynyt joku kähmimässä sitä kun olen ollut nukkumassa.

Yritin tuota putsata märällä vanupuikolla, muttei mitään muutosta tapahtunut. En uskalla alkaa puhdistaa sitä isopropyylillä, koska tuossa on ihan hitunen blushia tuossa kohdassa kasvoja ja lisäksi tuon meikin menetys ois aivan kamalaa.. En vaan uskalla alkaa sillä koskemaan.

Toivottavasti teillä muilla on parempi päivä kuin minulla, nimittäin tänään aloin miettimään tuota asiaa ihan kunnolla vaikka koitinkin sitä paeta. Kiitos kun luitte..

4 kommenttia:

  1. Voi ei!
    Dal Cinnamoroll on kyllä todella ihana malli face-uppineen, joten olen nyt itsekkin harmistunut siitä, että sen kasvoissa on nyt tuollaiset pilkut.
    Toivottavasti ne lähtisivät vielä joskus pois...

    VastaaPoista
  2. Oho! :/ Tiedän tunteen, itsekin käsittelen varsinkin sitä ihan lempinukkeani todella, todella hyvin, mutta silläkin on silti joku läikkä vasemman kulmakarvan alla.. En itsekään tiedä, miten se tuli. :c Kumpa kuitenkin keksisit jonkun turvallisen konstin, jolla läikät lähtisivät. >w<

    VastaaPoista
  3. Voi ei! D: Uskaltaisitko ihan varovaisesti käyttää taikasientä? Siinäkin on toki omat riskinsä, mutta jos hinkkaamatta hieman pyyhkisi... :/

    VastaaPoista
  4. Tuosta huulten halkeilusta olen lukenut, että se on valitettavasti todella yleistä joillakin vanhemmilla nukkemalleilla. En muista, kuuluuko Cinnamoroll riskiryhmään, mutta ainakin Pullip Prunella on suorastaan pahamaineinen sen suhteen, että huulet melko varmasti halkeilevat ja maali rapistuu jossain vaiheessa D: Eli se voi olla ihan tyyppivika. Noista läiskistä en kyllä tiedä, kuulostavat joltain värjäytymiltä, mutta aika outoa kyllä jos nukke ei ole mihinkään kosketuksissa ollut. Aina näitä ei vaan voi välttää vaikka miten varovainen olisi :/ Toivottavasti saat nassun vielä kuntoon!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html