1.4.17

Byul Pollon on myyty

Hei! :) Vaikka tänään onkin aprillipäivä niin tämä ei ole "aprillipilaa". Kuten otsikko kertoo, olen myymässä/myynyt Byul Pollonini (eli Monican). Tälle nukelle mietin paljonkin peruukin vaihtamista, mutta totesin, että se ei muutaisi tilannetta kamalasti, joten päädyin myymään tämän nuken. Tälle nukelle tosiaan on jo löytynyt ostaja, joten pian tämä neiti lähtee matkaan uudelle omistajalle. Toki edelleen pidän tätä nukkea nättinä, mutta loppujen lopuksi se ei ollut minulle oikea malli.. Ehkä joku päivä aion hankkia siis jonkun eri mallisen Byulin. :) 

Tämän nuken sain tosiaan aika aikaisin jo 2010 joulukuussa, joten tämä nukke on ollut mukana harrastuksessani jo hyvin varhaisessa vaiheessa, tässä muutamia muistoja tästä neidistä vuosien varrelta:
 Tämä on yksi suosikki kuvistani. ♥


 Nämä kissakorva kuvatkin on yksiä mun lempi kuvia. :)


Lisäksi vähän iloisempia uutisia, minun pikkuinen Luts Tiny Delf Gretel on lähetetty kohti Suomea! ♥ Tämä neiti saapuu siis tämän kuun sisällä, en malta odottaa. :)
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html