23.4.17

Kuvakollaaseja

Moi! Yöllä sain inspiraation tehdä muutamia kuvakollaaseja mun nukkeprofiileja varten ja ajattelin laittaa ne tähänkin. Tämä on tavallaan mun tapa ottaa "yhteiskuva" ilman, että näkisin oikeasti vaivaa järjestää kaikki nuket - tiedän olen todella laiska. Yhteiskuvien ottaminen on vaan oikeasti niin paljon työtä vaavita juttu, varsinkin kun mulla on aika monta nukkea, niin tässäpä näätte sitten kaikki samassa kuvassa. :D Ehkä joku päivä kuitenkin otan yhteiskuvan, mutta en vielä ainakaan.. 

Tässä mun kaikki tämänhetkiset Pullip-perheen nuket:
-Pullipit: Barasuishou (Benata), Chill (Garona), Elisabeth, Grell (Bernice), Hello Kitty (Hazel), My Melody (Melody), Regeneration Moon (Chi), Souseiseki (Sour), Full Custom Suiseiseki (Sofia), MIO-kit (Olive)
-Dal: Cinnamoroll (Cinnamon), Edge
-Taeyang: Filato (Levi), Tantus (Kenny)
-Little Pullip: Black Diamond (Emma)
-Little Dal: Risa Sweet Girl
 Tässä mun kaikki muut nuket (BJD, Monster High, Azone, Pang-ju):
 Tässä mun kaikki Monster High-nuket:
-Draculaura Collector edition, Isi Dawndancer, Vandala Doubloons, Frankie Stein, Rochelle Goyle, Lagoona Blue Skull Shores, Venus McFlytrap, Skelita Calaveras, Clawdeen Wolf Freak du Chic ja Viperine Gorgon
 Tässä mun BJD-nuket:
-Dollzone BB Luna (Moyo), Bluefairy Tinyfairy Jasmine (Luna), Bluefairy Tinyfairy Olive (Mabel), Luts Tiny Delf Gretel (Oceana)
Ja kyllä, sain päätettyä Gretelilleni nimen, Oceana. ♥
 Ja tässä kaikki nukkeni yhdessä kuvassa:
-Pullipit: Barasuishou (Benata), Chill (Garona), Elisabeth, Grell (Bernice), Hello Kitty (Hazel), My Melody (Melody), Regeneration Moon (Chi), Souseiseki (Sour), Full Custom Suiseiseki (Sofia), MIO-kit (Olive)
-Dal: Cinnamoroll (Cinnamon), Edge
-Taeyang: Filato (Levi), Tantus (Kenny)
-Little Pullip: Black Diamond (Emma)
-Little Dal: Risa Sweet Girl
-BJD: Dollzone BB Luna (Moyo), Bluefairy Tinyfairy Jasmine (Luna), Bluefairy Tinyfairy Olive (Mabel), Luts Tiny Delf Gretel (Oceana)
-Pang-ju: Milk-Pang (Miruki)
-Azone: Little Maid Chisa (Kinoko) ja Pink! Pink! A la mode Yuzuha Black x Pink (Yuki)
-Monster High: Draculaura Collector edition, Isi Dawndancer, Vandala Doubloons, Frankie Stein, Rochelle Goyle, Lagoona Blue Skull Shores, Venus McFlytrap, Skelita Calaveras, Clawdeen Wolf Freak du Chic ja Viperine Gorgon
 Ja loppuun vielä mun kaikki figuurini, koska olen listannut nekin nukkeprofiileissani. Ja tiedän tosiaan, että nämä eivät ole nukkeja eikä näitä lasketa nukeiksi, mutta koska mulla on näistäkin kuvia tässä blogissani niin olen sen takia ne listannut, että ihmiset tietää mitä figuureita nämä on. :)
Danbo/Danboard
Ore no imouto ga konna ni kawaii wake ga nai - Ruri Goko in maid outfit
Super Sonico

Nendoroidit:
Madoka Magica - Madoka
Madoka Magica - Kyoko
Idolm@sister Cinderella Girls - Rin Shibuya

Figma:
Madoka Magica Figma - Madoka
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html