4.5.17

Levi

Moi! :) Tänään pitkästä aikaa ajattelin kuvaa mun Taeyang Filatoani eli Leviä, mutta tämä kuvausreissu osottautui todella ärsyttäväksi ja muistin nopeasti syyn miksi en ole tätä herraa kuvannut pitkiin aikoihin.. Tottakai mää tykkään tästä nukesta mutta tässä nukessa on myös paljon vikoja.

Syy miksi en ole kuvannut häntä pitkään aikaan on se, että oikeasti tämän herran peruukki on aivan täysin mahdoton ja tämä nukke tarvitsee uuden peruukin, koska mun mielestä tämä nykyinen on vaan liian lyhyt ja sen takia se on vaikea asetella. Jotenkin tuntuu että se on kokoajan jommalta kummalta puolelta jotenkin todella hassusti.. 

Lisäksi tämän nuken kroppa on kun keitetty spagetti.. Aivan täysin mahdotonta saada tämä nukke pysymään pystyssä. :D Samaa ongelmaa mulla ei oo ollut muiden kanssa ikinä, mutta tämä nukke.. Meinasi kyllä hermot mennä kun koitin pitkän aikaa tätä nukkea saada seisomaan.. Hänellä on ainakin todella liikkuva lantio jos ei muuta? Tähän kroppa ongelmaan en oikeen edes tiedä ratkaisua, koska en halua hankkia hänelle obitsua niinkuin en toisellekkaan Taelleni, mutta onneksi tämä kroppa edes jotenkin posettaa. Ehkä tosin kengät saattaisi auttaa, ja tarkoitan nyt siis Coolcatin kenkiä, koska ainakin Pullip nukeilleni Coolcatin kengät aina auttaa siinä että he pysyvät tosi helposti pystyssä - pitääpä siis laittaa tilausta sinne sitten joskus kun minulla on taas rahaa.. :)






 Ja täytyy vielä sanoa, että oon kans aika turhautunut siitä, että mun Taeyangeille ei oo oikeen mitään kunnollisia vaatteita stockkien lisäksi ja en tiedä mistä edes saisin niille parempia vaatteita kun oikeen missään ei tunnu olevan semmosia. :( Oon siis monia vuosia kitunut näillä stock vaatteilla ja yhdillä farkuilla jotka ostin aikoinaan toiselta nukkeilijalta, mutta hän ei ole vuosiin tehnyt nuken vaatteita myyntiin asti niin ei ole oikeen ketään keneltä saada lisää vaatteita.. Mutta kuitenkin, toivottavasti piditte näistä kuvista ja kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html