1.7.17

Rilakkuma Chocolate Cafe re-ment full set ♥

Hei kaikille! :) Torstaina tänne saapui kokonainen Rilakkuma Chocolate Cafe re-ment setti, jonka oon halunnut todella pitkään! Nämä ostin Ebaystä, koska en oikeen muualtakaan näitä löytänyt. Kun availin näitä niin teki kyllä mieli itkeä, koska Rilakkuma jutut on vaan jotain niin söpöä! ♥ 

Tosiaan tässä kokonaisessa setissä on 6 eri laatikkoa/settiä. Rakastan re-menttejä vaan niin paljon, koska ne on niin älyttömän pieniä ja niissä on todella paljon yksityiskohtia. ♥ Toivottavasti näiden re-menttien yksityiskohdat välittyy näiden kuvien kautta teillekkin.






 Tämä suklaa setti on mun suosikki! Nuo suklaa tikkarit ja tuo suklaa rasia on vaan niin suloinen. ♥




 .. Ja tosiaan täytyy sanoa, että jos joku muistaa tämän setin mun vanhoista kuvista, niin joo tosiaan mulla on tämä yksi setti jo valmiiksi, mutta halusin silti ostaa nämä kaikki, koska ne on niin ihania. :) Olin lisäksi hukannut tästä kyseisestä setistä pari juttua muuton takia, mutta nyt on ainakin se kokonaisena.










 Ja tosiaan nämä sokerit ovat erikseen ja ne on niiin pieniä ja suloisia! :o
 Tästä setistä olin ihan ihmeissäni, kun tuo pussi on tosiaan ihan oikea paperipussi! Jotenkin oletin että kaikki olisi muovia, mutta tuopa ei ollut.







 Ja sitten yleisiä kuvia kaikista osista tässä setissä. ♥









 Loppuun vielä laatikkokuvia. :)











Kiitos kun katsoitte!
Ps. Tässä tosiaan edellinen re-ment postaukseni *klick*

2 kommenttia:

  1. Re-mentit ovat upeita erilaisin yksityiskohdin!❤
    Varsinkin Rilakkumasetit ovat ihania, kun kaikissa tavaroissa on Rilakkuman pää ^ω^

    VastaaPoista
  2. Siis aivan sanoinkuvailemattoman suloisia, tekis mieli vaan hypistellä kaikkea .3.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html