5.8.17

Fleur ♥

Hei! :) Tosiaan mun neiti sai viimeinkin nimen, hänen nimensä on Fleur (Fairyland Fairyline Sircca). ♥ Kävin tosiaan ottamassa tänään tästä nukesta kuvia ulkona, pahoittelut tylsistä asennoista, mutta mulla on vaan joku juttu, että en vaan osaa posettaa BJD-nukeilla (enkä pahemmin muillakaan). :D 

Tämän peruukin kanssa oli hirveä tappelu.. Leikkelin ja asettelin sen jotenkin niin, että se kävisi nuken sarven kanssa sekä ettei peruukkiverkko näkyisi. Tämä peruukki on vieläkin siis tosi "vaikea" hallita, mutta yritin parhaani. :D En edelleenkään tiedä kumpaan peruukkiin sitten lopulta päädyn..









 Tosiaan tältä tää peruukki näyttää ilman sarvea tai nuken käteä pitämässä sitä.. Väri on tosi ihana ja kaunis mutta mulla on tosi iso ongelma tämän kanssa. En tiedä pitäiskö koittaa kuumalla vedellä korjata tämä asia vai mitä pitäis tehdä, mutta tämä menee näin väliaikaisesti.
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Ihana postaus!!<3
    Tiedän itsekin sen tunteen kun peruukki yms ei mene kunnolla nuken päähän/on vaikeuksia sen peruukin kanssa. :D
    Mutta siis todella ihania kuvia, hyvä laatu, hyvä kuvakulma ja söpö nukke!! c:
    Postailehan pian, koska tykkään lukea sun postauksia!! <3 Olet taitava kuvaaja ja sun nuket on niin söpöjä!! <3 Olen saanut sinulta paljon inspiraatiota! ;3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html