19.8.17

My purple diva, Clawdeen ♥

Hei! Eilen kävin kuvaamassa Clawdeeniani pitkästä aikaa (Monster High Clawdeen Wolf Freak du Chic). Oon nyt koittanut siis alkaa kuvaamaan MH-nukkejani enemmän kun ennen, toivottavasti ei haittaa. :) Näistä nukeista saattaa tulla siis kuvia nyt hieman tiheämmin, koska oon kuvannut näitä nukkeja tosi vähän, joten koitan nyt ryhdistäytyä kuvaamaan näitäkin neitejä enemmän. ♥







Kiitos kun katsoitte.
Ja loppuun vielä: Eilen kuultiin tosi ikäviä uutisia Turusta. Olin shokissa ja todella surkeana näiden uutisten takia. Pelkäsin myös omien tuttujeni puolesta jotka Turussa asuvat. Mun ajatukset menee kaikille uhreille ja niille jotka joutui kokea ja nähdä näin kamalia asioita täällä koti Suomessa. Voimia kaikille kuolleiden omaisille. Inhottaa ajatella että en ole edes turvassa Suomessa, mutta pelolle ei saa antaa valtaa. Pysytään vahvana. ♥

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia jälleen kerran!! <33 Ei todellakaan haittaa, että kuvaat enemmän MH nukkeja, koska nekin ovat ihania!! :3
    Itsekin olin aika järkyttynyt Turun tapahtumista, mutta ei saa antaa pelolle valtaa. c:

    VastaaPoista
  2. Turussa olevat tapahtumat kyllä antoi shokin, en ymmärrä ollenkaan miksi ihmeessä näin tehdä. Ihan hullua on. Olen samaa mieltä Hunajan kanssa, ei saa antaa pelolle valtaa!
    Ihania kuvia, näin kesän lopussa! Pitäisi itse mennä ulos omien MH-nukkejen kanssa vähän enemmän!

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html