25.8.17

Pink princess, Hazel ♥

Hei! Kävin tänään kuvaamassa Hazeliä (Pullip Hello Kitty). Hazelin stock silmät ei tosiaan oo ennen kiiltäneet, koska stock silmissä oli jotain liimaa tai lakkaa edellisen omistajan toimesta, mutta putsasin tosiaan nuo silmät ja nyt ne kiiltää ihanasti. ♥ Mää tykkään tästä neidistä vaan niin paljon! 

Ulkona kuvatessa kävi pieni huvittava kohtaus: Mun ohi käveli tosiaan iltapäiväkerholaisia ja yksi näistä kerholaisista huusi: "Katsokaa toi tyttö kuvaa nukkea metsässä! Hahha". Hassua, että tämä harrastus on vieläkin monelle niin ihmeellinen, mutta mua tosiaan aina huvittaa nämä ihmiset jotka reagoi noin. :D Kun kävelin takaisin kotiin iltapäiväkerholaiset olivat tosiaan siinä pihassa, koska se iltapäiväkerho on mun alakerrassa ja kaikki katsoi mua todella oudosti. Mutta kuten tähänkin asti, en häpeä harrastustani enkä aio sitä hävetä milloinkaan, eikä kenenkään muunkaan pitäisi. Se että joku huutelee, huomauttelee tai sanoo jotain ei ikinä tuu vaikuttamaan mun elämään tai harrastamiseen millään tavalla. Tuun aina kuvaamaan nukkejani siellä missä haluan tuli kommentteja tai ei. Kannattaa muidenkin nukkeilijoiden vaan olla ylpeä tästä harrastuksesta eikä pelätä sitä, että mitä jos joku sanoo jotain tai katsoo oudosti, koska tärkeintä on että itse tykkää omasta harrastuksesta! Nyt kuviin. :)





Kiitos kun katsoitte!

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia jälleen kerran!! <3 Rakastan pullip Hello Kittyä, joten rakastan myös Hazelia. :33 Hazel on customoitu tosi kivasti, itse tykkään varsinkin noista silmistä!! >u< Lempikuvakseni valikoitui tälläkertaa neljäs kuva, se on jotenkin vain niin ihana!! c::
    Itsekin olen sitä mieltä, että ei koskaan pidä kuunnella muita, jotka vihaa tätä harrastusta, vaan tarvii pitää mielessä, että se harrastus on paras josta juuri itse pitää. ;))

    VastaaPoista
  2. On khyl nättii settiiXDlol

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html