3.8.17

Vampire in disguise

Moi! :) Tänä vuonna "unohdin" kuvata Elisabethiä hänen 'syntymäpäivänään' eli nämä kuvat tulee vähän myöhässä, mutta ei se mitään! Pullip Elisabeth oli siis tosiaan mun eka nukke ja tämä neiti on ollut minulla nyt 7 vuotta (28.7.2010), aika menee hurjan nopeasti. 

Tämä neiti on edelleen yhtä rakas kun silloin kun hänet sain. Vieläkin joskus tulee semmonen jännä "uuden nuken" fiilis, kun kuvaan tätä neitiä, koska muistan niin hyvin miten kivaa minusta oli omistaa tämä nukke silloin hänet saatuani. Tämä nukke oli vaan jotain niin siistiä ja kaunista mikä ilmaantui elämääni sillon. Tämä nukke oli myös helppo valinta siihen aikaan, koska se oli kaikista erikoisin saatavilla olevista nukeista. ♥ Tämä neiti on mulle vaan niin tärkeä. :) Asu kuvissa on tosiaan Pullip Grellin stock.







Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Samaistun todella paljon fiiliksiisi tästä nukesta! Itsekin rakastan todella paljon omaa Pullip Elisabethiani Callistraa, on se vaan niin älyttömän kaunis nukke. Sinun Elisabethisi on todella paljon edukseen punaisessa <3 Nämä vaatteet pukevat tätä nukkemallia hyvin.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html