9.9.17

Overwatch Tracer Nendoroid + pari muuta juttua

Hei! Tänään tänne tuli mun ihka ensimmäinen Nendoroid figuuri, Overwatch Tracer. ♥ Aiemmin mulla on ollut siis vaan Petite Nendoroideja joille ei voi vaihdella erityisemmin mitään. Täytyy sanoa että kaikinpuolin oon kyllä tyytyväinen, ehdottomasti suosittelen kyllä Nendoroideja! Tämän figuurin tilasin tosiaan Amiamista. :)





 Vähän tarkempia kuvia figuurista:








 Ja tässä tosiaan pieni esimerkki siitä, miten noi naamat vaihdetaan. Yksinkertaisesti otetaan vaan otsatukka irti ja laitetaan uusi tilalle. Lasit on kiinni tosiaan noissa hiuksissa. :)
 Ja pysyy muuten pystyssä ilman tukeakin, mutta ständin kanssa helpompi kuvata! :D







 Ja sitten laatikkokuviakin:






 Ja tässä koko setti:
 Amiamista tilasin myös muutakin eli mukaan tuli pitkään haluamani Rilakkuma re-ment penkit ja pöytä, jotka kuuluu Chocolate Cafe sarjaan, josta multa löytyykin kaikki re-mentit. :) Vielä puuttuu se "kaappi" joka kuuluu tähän myös.


 Oceana (Luts Tiny Delf Gretel) halusi ensimmäisenä koittaa poseerata tässä setissä. ♥


 Ja tosiaan tässä vaiheessa alko olemaan todella myöhä, niin en sitten saanut enää paljoa kuvia koska oli jo aika pimeää. Otin kuitenkin yhden kuvan missä Cinnamon (Dal Cinnamoroll) istuu tässä myös. :) Jotkut on miettineet että onko tämä setti sopiva Pullipeille ja omasta mielestäni kun koitin niin Pullip on todella massiivinen tähän settiin. Toki mukit yms. pienet jutut on Pullip kokoa mutta tämä penkki ja pöytä - oon siitä sitä mieltä, että Pullip on vaan hieman liian iso tähän. :D Dal vielä menettelee, samoiten Azonet. Toki tämäkin voi olla mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni Pullip on liian iso tähän settiin.









 Laatikko kuvat:



 Ja vielä ihan perus laatikkokuvatkin tähän:


 Ja kyllä, mukana tuli myös obitsu mun My Melodylleni! Aion tehdä tänne blogiini siis obitsun vaihto tutoriaalin sitä tarvitseville myöhemmin. :) (Se löytyy nyt täältä: https://sininnukkeblog.blogspot.fi/2017/09/obitsun-vaihtaminen-pullip-nukelle.html)
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Aivan ihana postaus jälleen kerran!! <3 Tuo figuuri oli todella kiva, mulla ei oo vielä yhtään figuureita, voisin joskus ehkä hankkia!! ;3 Minulla on myös noi rilakkuma pöytä ja tuolit ja omasta mielestäni ne ovat todella söpöt ja ihanat!! ;3 Kaikki kuvat oli tässäkin postauksessa täydellisiä cx

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html