10.12.17

10. Joulukuuta - Olive



Kalenterin kymmenes luukku - Olive (Pullip MIO-kit):
Oliven eli MIO-kitin ostin jo 2014, mutta uskalsin customoida tämän neidin ekaa kertaa vasta 2015. Olen customoinut tämän nuken kolme kertaa ja tämä kuvissa oleva meikki on eka meikki mihin olen tyytyväinen. :) Voi olla, että joskus tulevaisuudessa meikkaan tämän neidin vielä uudestaan, mutta toistaiseksi tämä meikki käy tämmöisenä. 

Lisäksi: Tämä tapahtui jo jokin aika sitten, mutta mulle on tulossa myös toinen Pullip MIO-kit, jonka voitin Sophia Vanillen Instagram giveawaystä ja olin todella yllättynyt, mutta iloinen tästä yllättävästä arpaonnesta *klick*. :) Saan siis taas ensi vuonna harjoitella customointia lisää. ♥ Käykää kaikki seuraamassa Sophia Vanillea! Hänen customoinnit on mahtavia.

2 kommenttia:

  1. Olive on kyllä todella onnistunut custom! ❤
    Voisitko sitten tehdä uuden Mio-kittisi customoinnista videon tai postauksen?

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html