11.12.17

11. Joulukuuta - Oceana

Kalenterin yhdestoista luukku - Oceana (Luts Tiny Delf Gretel):
Oceana oli myös yksi sellainen "heräteostos" nukke, mutta tätäkään heräteostosta en ole katunut yhtään! Tämä nukke saapui tänne siis 21.4.2017.

Kun näin tämän nuken Lutsin sivuilla, niin ekana tuli mieleen Latidollin nuket ja se oli jo yksi iso syy miksi tähän neitiin päädyin. Oon siis jo pidemmän aikaa haaveillut Latidollista, mutta mua kauhistuttaa niitten odotusajat ja heidän sivustonsakin ovat hieman sekavat, joten päädyin hankkimaan tämän neidin ja hänessä on vaan niin paljon söpöyttä että joskus tekee mieli halata tätä nukkea lujasti. ♥ Tämän neidin ansiosta olen alkanut miettimään toistakin Lutsin Tiny Delf nukkea tulevaisuudelle.. Tämän koon BJD-nuket on vaan niin söpöjä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html