12.12.17

12. Joulukuuta - Mabel


Kalenterin kahdestoista luukku - Mabel (Bluefairy Tinyfairy Olive):
Tinyfairy Olive on ollut mulle pitkän ajan haave, tästä neidistä taisin ekan kerran haaveilla siis jo 2012. Hän saapui tänne viimein 17.10.2016 osamaksujen ansiosta, koska ilman niitä en varmaan hänestä olisi osannut edes haaveilla.. Tämän nuken naama on vaan jotain sellaista, mikä saa mut lässyttämään joskus tälle nukelle - jopa ihan ääneenkin, ei vain päässäni.. :D

Mabel nimi tulee Gravity Falls -nimisestä sarjasta. Jotenkin tämän neidin kasvot minusta muistutti tuon sarjan Mabeliä, vaikka tämä nukke onkin vähän surumielinen - hänessä on vaan silti jotain 'Mabelmaista'.

Tämä nukke on yksiä mun nukeista, jotka oikeasti aiheuttaa mussa semmosen söpöys reaktion, koska hän on niin suloinen. Jos nään tämän nuken tai kuvia hänestä monesti ajattelen vaan mielessäni että "hän on niin ihana mussukka".. Koska hän vaan on! Tämä nukke on mulle niin rakas.. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html