13.12.17

13. Joulukuuta - Edge

Kalenterin kolmastoista luukku - Edge (Dal Edge):
Edge oli toinen Pullip-perheen nukkeni ikinä ja tämän nuken valinta oli tosi helppoa - hän oli siihen aikaan kaikista erikoisin nukke (Elisabethin lisäksi). Tämän nuken sain siis 6.8.2010.

Tätä nukkea tulee kuvattua aika harvoin ja syy siihen on enimmäkseen se, että tämä neiti ei vain yksinkertaisesti sovi joka maastoon.. Mutta tästä huolimatta tämä on niitä nukkeja joita tulee otettua kaapista pois ja katseltua aika paljonkin.

Vuonna 2010 pukeuduin itsekkin hieman "Edge" tyylillä ja olin silloin aika räiskyvä persoona (niinkuin varmasti kuka tahansa teini), joten Edge kuvasti hyvin sitä aikaa ja mun silloista tyyliä. Vaikka nykyään makuni joissakin asioissa on jonkin verran muuttunut, niin vieläkin tämä nukke on mulle yhtä tärkeä. Tässä nukessa on vaan niin paljon persoonaa ja asennetta, jota ilman mun nukkeperhe ois aika tylsä! ♥

1 kommentti:

  1. Edge on ihana nukke! Tykkään itsekin kovasti tästä nukkemallista, siinä on kivaa särmää, jota monesta muusta nukesta ei löydy. Itse olen räväkämpien nukkejen ystävä, joten tämä on mielestäni todella kaunis tyttönen.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html