18.12.17

18. Joulukuuta - Fleur



Kalenterin kahdeksastoista luukku - Fleur (Fairyland Fairyline Sircca):
Tämä nukke on ollut hulluimpia nukkehankintojani tähän mennessä ihan jo hintansakin puolesta. Tämä neiti oli aika yllättävä hankinta minulle sen takia, että en sinällään osannut olettaa, että Fairylandin nukkeja tänne heti hankkisin, ei sillä etteikö ne olisi kauniita - lähinnä siksi, että osa on hyvinkin kalliita, tänä vuonna sain kuitenkin mahdollisuuden hankkia tämän kaunokaisen ja osa kiitos kuuluu tietty poikaystävälleni. ♥

Yhä edelleen kun nään tämän nuken tai kuvia hänestä mulle tulee semmoinen automaattinen *huokaus* tästä, koska minusta hän on niin henkeäsalpaavan kaunis. Fleurin peruukki on kuitenkin tällähetkellä mielestäni ei-niin-kiva, koska oon joutunut sitä aika paljon modaamaan ja leikkelemään.. Toivotaan tulevaisuudelle siis, että Leeke julkaisee jonkun ihanan saman sävyisen peruukin tällä tyylillä, koska se olisi todella täydellinen tälle neidille!

1 kommentti:

  1. Tämä nukke on minustakin henkeäsalpaavan kaunis. Fairylandin nuket ovat kovasti mieleeni, ja Fleur on vaan niin uskomattoman kauniin ja herkän näköinen tyttö.

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html