22.12.17

22. Joulukuuta - Bernice

Kalenterin kahdeskymmenestoinen luukku - Bernice (Pullip Grell):
Bernice on mun yksiä suosikki nukkejani, koska tämän neidin hymy on vaan niin valloittava. ♥ Bernicen sain 24.7.2012, vähän ennen kun Pullip Grell meni loppuunmyydyksi, olin siis tosi onnekas, että vielä sain hänet. :)

Bernice on nukeistani eniten "noitamaisin" siksi, että neiti vaan näyttää vähän mystiseltä noidalta - en kuitenkaan ainakaan vielä ole koittanut hankkia neidille noita tyylisiä vaatteita, vaikka hän varmasti niihin sopisikin.

Berniceä tulee kuvattua tosi vähän, vaikka hän on mun yksiä suosikkejani.. Pitää ensi vuonna koittaa kuvata tätä nukkea enemmän.. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html