4.12.17

4. Joulukuuta - Faith




Kalenterin neljäs luukku - Faith (Miyadoll Limited Sweety):
Kesällä kun avasin Instagramin ja huomasin Miyadollin julkaisun tästä nukesta, olin samantien rakastunut. Menin Miyadollin sivulle ja katselin tätä nukkea ja totesin, että se on niin mun nukke, mutta tähän aikaan mulla oli samaan aikaan tulossa yksi iso nukke (joka oli siis Fairyland Sircca), joten koitin unohtaa tämän nuken, koska tuntui ettei pystyisi nyt mitenkään hankkia enempää nukkeja - eipä se vaan niin vaan unohtunut. Tämä nukke tuli mun uniin, jossa avasin tätä nukkea paketista ja se oli vaan niin suloinen unissanikin ja herätessä tajusin, että mun on pakko saada tämä neiti.

26.6.2017 tein päätöksen, että nyt tilaan tämän neidin ja niin tein - kiitos osamaksut, koska ilman niitä en ois voinut edes haaveilla tästä! Tämä neiti saapui tänne viimein 31.10.2017 ja mulla ei tosiaan oo vieläkään hänelle omaa peruukkia tai vaatteita, mutta ensi vuonna sitten. Jos en olisi hankkinut tätä sillon kun tätä sai, katuisin sitä todella syvästi, koska neiti oli tosiaan limited. Oon siis erittäin onnellinen, että hän on täällä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html