9.2.18

Overwatch Mercy & Kotori Minami

Hei kaikille! :) Minulle saapui 7. päivä kaksi ihanaa figuuria Overwatch Mercy Nendoroid ja Kotori Minami FigFix -figuuri! Tässäpä kuvia näistä ihanuuksista, aloitetaan Mercystä. 

Mercystä täytyy sanoa sen verran, että mielestäni promokuvissa figuurin hymy näytti tosi feikiltä, mutta livenä hymy on mielestäni tosi kiva eikä ollenkaan semmoinen kuin ajattelin eli tykkään figuurista paljon enemmän livenä eli tämä figuuri oli kyllä ehdottomasti hyvä ostos. ♥ Ja toisaalta, koska oon pelannut Mercyä Overwatchissa jo päälle 200 tuntia niin senkin tähden tämä figuuri oli muutenkin 'must-have'. :D




Suosikki kasvoni Mercylle. ♥





 Tracer: "Need healing!"

 Ja tässä siis mun kaikki ihanat Overwatch Nendoroidit, pitää ottaa joskus vielä parempi kuva heistä. ♥


Vielä lähikuvia figuurista:









 Nämä jalat on niin pienet ja söpöt! ♥


Sitten kuvia vielä figuurista jonka alunperin halusin ostaa vaan siksi että hän on mielestäni söpö mutta sitten menin vitsillä kokeilemaan Love Live! mobiili peliä.. Nyt täytyy todeta, että saatan olla addiktoitunut siihen peliin ja en todellakaan olettanut niin käyvän.. Eli olen pelannut sitä aika paljon tässä parin viikon aikana ja mielestäni Kotori on vain yksinkertaisesti suloisin Love Live! -hahmo. ♥ Tämä figuuri on siis koko malliltaan: FigFIX Love Live! School Idol Festival: Kotori Minami Cheerleader ver.

Tästä figuurista täytyy sen verran huomauttaa, että itsellä meinas rasahtaa rusinat siinä kun en meinannut saada neitiä kiinni hänen omaan ständiinsä eli jouduin siis hioa tuota ständin kiinnityskohtaa, jotta se mahtui tähän figuuriin, mutta hiomisen jälkeen ei ole ollut enää ongelmia. ♥ Lisäksi jostakin syystä olin unohtanut sen miten pieniä nämä Figma sarjan figuurit ovat niin jotenkin tuli yllätyksenä.. Vaikka onhan mulla siis Figma Madoka mutta siltikin, jotenkin yllätyin että hän on niiin pieni. ♥












 Ja tässä vielä lähikuvia tästäkin figuurista!













Ja tähän loppuun vielä laatikko kuvat näistä figuureista! Nämäkin figuurit on tosiaan ostettu Amiamista.















 Mercyn koko setti:

 Kotori Minamin koko setti:

Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html