15.5.18

Valoa synkkyyteen #sanoeirecasteille

Hei! Tässä viimeaikoina BJD-puolen nukkeilijat ovat saaneet surullisia tuotemerkki ja recast uutisia. Tässä lisätietoa siitä mistä on kyse: http://sininnukkeblog.blogspot.com/2018/05/tarkeita-bjd-tavaramerkki-uutisia-ja_12.html

Kuitenkin kaiken tämän nukkekaaoksen keskellä minua on piristänyt se, miten moni teistä on jakanut tätä sanomaa eteenpäin, jotta mahdollisimman moni tämän tiedon tavottaisi. Kiitos siis hurjasti kaikille, jotka olette tätä jakaneet omissa Instagram storyissä tai ihan muuten vaan julkaisseet tästä jossakin. Tässä alla tietooni tulleet julkaisut, jotka ovat tästä minun postauksesta jakaneet tätä eteenpäin. Suuri kiitos teille. ♥ Ne jotka tekevät vastaavia jakamisia tästä eteenpäin, kiitos myös teille. :)

Nämä postaukset eivät ole "paremmuus" järjestyksessä vaan ihan yksinkertaisesti aakkosjärjestyksessä. Kertokaa minulle jos jonkun nimi on väärin kirjoitettu tai väärän kuvan kohdalla.

























Kiitos kun katsoitte ja kiitos vielä kaikille jakaneille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html