15.7.18

Pang-ju Milk-Pang on myyty

Hei! Pieni ilmoitus asia, olen siis myynyt Pang-ju Milk-Pang neitoseni eli Mirukin. Hänet myin eräälle ystävälleni, mutta nukke on minulla kuitenkin Traconiin asti (7.9), koska sovimme että luovutan nuken hänelle silloin. :) Teen Tracon info postauksen myöhemmin tänne blogiin ja mahdollisesti Instagramiin. Mirukin haluan myydä, koska se ei vaan tunnu omalle nukelle enää, tosi söpö se sinällään on, mutta koen, että jollain tasolla en enää halua sitä omaan nukkeperheeseeni.

Mirukin sain 15.9.2015 ja tässä muistoja tästä nukesta. ♥
 Tässä ensimmäinen kuva kun sain hänet:



 Tässä yksi suosikki kuvani hänestä. ♥








Loppuun voisi vielä mainita, että kun hankin Mirukin ajattelin, että tämä nukke 'korvaa' Piposin kissa BJD-nukkeja, joita koin että en tule ikinä saamaan. Nyt kuitenkin asiat on muuttuneet paljonkin ja olen voinut tilata itselleni Pipos Jr.Pi Ringo-Mint neitosen. ♥ Tämän tulevan nuken ansiosta koen, että Mirukin on aika lähteä jonnekkin, missä hän saa ansaittua huomiota. :) Ringo-Mint saapuu tänne omien laskujeni mukaan elokuun lopulla tai syyskuun alussa.
Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html