27.7.18

Tracon 2018 info

Hei! Olen tosiaan tulossa Traconiin tänä vuonna joka on siis 7.-9.9. En kuitenkaan tule coni paikalle 7. päivä jolloin siellä on ilmainen sisäänpääsy, mutta 8. päivä tulen heti conin alettua.

Olen osallistumassa myös conissa tapahtuvaan miittiin, @jussiparkkinen kanssa, joka on isossa miittiteltassa conin läheisyydessä. Miitti on lauantaina 8.9 klo 12-14. Muutkin, jotka eivät ole Traconissa voivat tulla miittiin, koska miitti teltta on conin ulkopuolella.
  Miitin järjestäjät ovat Silvery ja SweetRose, yllä olevan kuvan on tehnyt Jussi Parkkinen.

Haluan esittää vähän omakohtaisia toiveita miittiä kohtaan, jotka kuuluu periaatteessa perus miitti etikettiin, mutta kirjoitan sen kuitenkin tähän erikseen että kaikki varmasti tietää ja ymmärtää kuinka toimia.

Omakohtaisia toiveitani miittiä kohtaan: Minun nukkeihini (tai muuhunkaan omaisuuteeni) ei saa koskea ilman lupaa, jos siis haluat tarkastella nukkejani minulta täytyy kysyä erikseen. Jos tai kun annan luvan tarkastella nukkeani, nukkejeni naamoja ei saa siltikään kosketella eikä Pullippien silmämekanismin silmiä saa sulkea eikä mielellään liikuttaakkaan. Jos haluatte nähdä nukkeni silmät kiinni niin voitte pyytää minulta silmien sulkemista. Nukkejani saa kuvata vapaasti, siihen ei tarvitse kysyä lupaa. Jos joku vahingoittaa nukkejani jollain tavalla vahingoittaja on korvaus velvollinen. Aion itse käyttää tätä samaa ajatusta myös muiden nukkeja kohtaan, koska olen tottunut tälläiseen käytäntöön miitissä. En siis koskettele kenenkään muidenkaan nukkeja ilman lupaa. Kunnioitetaan siis kaikkien muidenkin omaisuutta samalla tavalla.

 Lisäksi, jos olet osallistumassa miittiin ja haluat välttämättä nähdä jonkun tietyn nukkeni niin kerrothan siitä minulle. Muistakaa, että en kuitenkaan pysty ottamaan kaikkia toiveita huomioon. Minulta saa kysyä kysymyksiä nukkeilusta tai nukeistani miitissä tai miitin jälkeenkin!

Yleisesti conista:
 Tulen pyörimään conissa välillä yksin ja välillä pienen porukan kanssa. Yksin pyörin välillä sen takia, että mahdollisimman moni joka haluaa minua moikata uskaltaisi tulla minua moikkaamaan, mutta vaikka minulla olisi seuraa niin siltikin jokainen on tervetullut juttelemaan minulle. :) En aio cossata mitään hahmoja, joten minut tunnistaa siellä ihan omana itsenäni.

Koska minulla ei ole erillistä postilaatikkoa seuraajilleni, jonne minulle voisi lähettää postia, niin sen takia tämä coni on oiva mahdollisuus antaa minulle kirjeitä tai piirrutuksia. Tämä ei ole todellakaan mikään pyyntö tai vaatimus. En siis missään nimessä tarvitse mitään, mutta jos minulle haluaa antaa jotain itse tekemiä juttuja tai jotain muuta niin tällä tavoin se onnistuu hyvin, koska en usko että pystyn vielä vuosiin saamaan postilaatikkoa seuraajiani varten ilman että joutuisin oman osoitteeni kertoa. Jos siis haluat tuoda minulle jotain pientä niin se on mahdollista, älkää kuitenkaan käyttäkö rahaa minua varten mihinkään. ^^

Mua jännittää tosi paljon, koska en ole ollut vuosiin conissa, mutta odotan tätä conia todella innolla. ♥ Kiitos kun katsoitte ja Traconissa tavataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html