11.8.18

Luna ♥

Hei! Tässä kuvia uudesta parannetusta Lunasta (Bluefairy Tinyfairy Jasmine). ♥ Voisin tännekin kertoa, että oon aloittanut koulun ja siitä johtuen en kerinnyt postata kuvia Lunasta aiemmin. Tämä tarkoittaa myös sitä että saatan postailla muutenkin huomattavasti vähemmän. Toivottavasti ymmärrätte! :) Mulla on ollut tosi kiva eka viikko koulussa ja odotan innolla jatkoa tästä eteenpäin. Kerron ehkä myöhemmin mitä opiskelen jne. Nyt kuviin:












Kiitos kun katsoitte!
Ps. Pipos Ringo on matkalla tänne. ♥ Hänestä tulee kuvia siis pian!

1 kommentti:

  1. Hei Sini, ihania kuvia taas kerran, erityisesti minua ilahduttaa Lunan uusi lookki! Hän on niin suloinen. ^__^

    Olen nimennyt sinut Mystery Blogger Awardin saajaksi blogissani. Tämä on taas tällainen kiertojuttu jota ei ole pakko tehdä jos ei jaksa, huomasin itse että sen täyttämiseen meni todella paljon aikaa. :) Tsemppiä sinulle opintoihin <3

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html