17.10.18

Pullip Cinnamoroll on myyty

Moi! Pieni ilmoitus asia - olen myynyt Pullip Cinnamorollini eli Clementinen. Clementinen sain tosiaan 9.5.2018 eli tänä vuonna, syy miksi myyn nuken näin nopeasti on yksinkertaisesti se, että hän ei vaan sovi minulle. 

Tämän neidin osto kävi muutenkin aika nopeasti ihan vaan sen takia, että pelkäsin etten saa häntä ja hyvin nopeastihan tämä malli menikin loppuunmyydyksi. Jossain vaiheessa huomasin kuitenkin, että tämä malli ei oo mun tyylinen yhtään ja tajusin, että se on vain söpö - ei mitään muuta, ja kuten osa ehkä tietää, mulle se ei riitä. Toki pidän tätä mallia edelleen kauniina ja kivana, mutta hän ei vaan ollut minun tyylinen. 

Joskus täytyy vain saada nukke itselleen, että voi todeta, ettei se sittenkään ole minun juttu. ^^' Tässä muutamia muisto kuvia hänestä. Tässä Clementine kun sain hänet:





 Hyvin nopeasti neiti sai uuden peruukin ja ripset:



 Tälläisenä (ilman ripsiä) hän lähti täältä jonnekkin, missä häntä varmasti arvostetaan enemmän. ^^
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Hyvä, että löysit Clementinelle uuden kodin. Hän on kyllä suloinen :)

    Piristi ihan kauheesti huomata, että munkin blogi löytyy tuolta listasta, kiitoksia paljon! ♥

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html