12.2.19

Uusi neitonen, Sweet Rio ♥

Moikka! Tänään tänne saapui yksi isoimmista graileistani, Dreaming Doll Elva Sweet Rio. ♥ Tämän nuken olen halunnut noin nelisen vuotta, joten nyt on todella onnellinen olo kun hän on viimein täällä! Neidin tilasin firma meikillä. Hänen nimensä on Nyx.

Hänellä ei ole vielä vaatteita, omaa peruukkia eikä silmiä - kaikki ne olen kyllä tilannut, mutta ne ei ole kerinnyt tulla. Seuraavan kerran kuvaan tätä nukkea siis vasta kun olen saanut hänelle tilaamani jutut. ^^ Kuvissa oleva peruukki on siis liian iso hänelle ja silmät on ne jotka tulivat hänen mukanaan, onneksi ne on ihanat ja hänelle sopivat! 

Nyx on tosiaan mun ensimmäinen 60cm nukke ja täytyy sanoa, että yllätyin älyttömästi miten painava hän on vaikka olen pidellyt SD kokoisia nukkeja sylissäni ennenkin - jostakin syystä tämän nuken paino tuli silti yllätyksenä. ^^' Kaiken kaikkiaan oon kuitenkin super onnellinen hänestä!




 Sitten vähän lähikuvia naamasta ja meikistä. Aion kuitenkin ottaa tämmöiset kuvat uudestaan myöhemmin, koska joissakin kuvissa on tosi häiritsevästi pölyä.


 Rakastan näitä huulia niin paljon, mut tässä kuvassa on tosi häiritsevästi pölyä, joten pitää ottaa parempi myöhemmin. :(


 Loppuun laatikko kuvat:






Ja tässä kaikki mitä nuken mukana tuli:


 Aitouskortti ja kauniita Dreaming Doll tarroja.

 Korkokenkä jalat. ^^
Kiitos kun katsoitte!

1 kommentti:

  1. Todella ihana! Onnea uudelle nukelle! Pidän hänen pitkästa kaulasta ja kauniista kasvosta! Silmät ja peruukin väri sopii hänelle mukavasti! :)

    VastaaPoista

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html