9.9.19

Tracon 2019 nukkemiitti

Moikka! Tässä olisi Tracon 2019 nukkemiitin kuvia, jonka järjestäjinä olivat siis Jussiparkkinen ja minä. ^^ Oli oikein kiva miitti ja kiitos kaikille, jotka osallistui miittiin. ♥ Otin miitissä kuvia tosi monien nukeista, mutta kaikki kuvat eivät onnistuneet, koska en ollut niin huolellinen kamerani kanssa ja vähän harmittaa, joten kaikkien nukeista ei ole kuvaa. :(

Mun kööri:



 Oli kiva nähdä tämä nukke livenä! En edes tiennyt, että jollakin suomalaisella on tälläinen. ^^


























 Faith ja Jussi. ^^

 Ja loppuun mun coni ostokset. ^^


Matti The Unicorn. ♥





Kiitos kun katsoitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ennen kuin kommentoit olisi kiva kuulla, jos haluaisit nähdä jostain tietystä nukesta kuvia. Jos keksit jotain parannettavaa kuvissani tai teoksissani kerro siitä minulle. ^^ Rakentava palaute on myös aina tervetullutta! Kiitos kaikista kommenteista!

Ennenkuin kysyt jotain luethan UKK alueen, jos olen jo aiemmin vastannut kysymykseesi: http://sininnukkeblog.blogspot.com/p/ukk.html